Obec Lhota nabízí pro seniory nad 70 let možnost využít služby závozu potravin, léků a dalších nezbytně nutných potřeb pro obstarání základních životních potřeb.

Pro využití této služby volejte starostku tel. 604 225 567.

Vláda ČR nařídila s účinností od pondělí 16. března do úterý 24. března 2020 omezit volný pohyb osob na celém území České republiky. Lidé tak mohou vycházet a vyjíždět pouze za prací či nezbytnými nákupy. Výjimkou je také vycházení za účelem péče o blízké nebo o děti. Povolené jsou i cesty k lékaři či na úřady.

Výjimka se vztahuje samozřejmě také na dobrovolnickou a duchovní činnost.

Lidem se důrazně doporučuje, aby při nákupech dodržovali odstup dvou metrů. Provozovatelům pak Vláda ČR ukládá, aby vyšetřili prostor, kde bude možné tento distanc dodržet.

Úplně zapovězeny nejsou ani procházky. Je ale nutné minimalizovat kontakt s ostatními lidmi (samozřejmě s výjimkou těch, se kterými človek žije ve společné domácnosti nebo dalších blízkých).

Úřadům vláda nařizuje omezit provoz pouze na dva dny v týdnu (pondělí a středa), a to jen na tři hodiny.

 

Originální znění naleznete zde

 

 

Rozhodnutí zřizovatele o uzavření Dětské skupiny Lhota

 

V rámci prevence před dalším šířením onemocnění COVID-19, Obec Lhota, jako zřizovatel Dětské skupiny pro obec Lhota, rozhodla o uzavření dětské skupiny. Uzavření začíná dnem 16. března 2020 až do odvolání.

 

Rodiče mohou po dobu péče o děti čerpat ošetřovné. Potvrzení Vám vystavíme na obecním úřadě ve Lhotě po ukončení tohoto opatření.

Děkujeme za pochopení.

Finanční správa reaguje na aktuální situaci Tisková zpráva 15. března 2020
https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/media-a-verejnost/tiskove-zpravy/tz-2020/Financni_sprava_reaguje_na_aktualni_situaci-10454
Ing. Mgr. Zuzana Mašátová, tisková mluvčí, Generální finanční ředitelství
 
Od pondělí 16. 3. 2020 budou pracoviště Finanční správy přístupná pro veřejnost v rozsahu úředních hodin podatelen. Kontakt s veřejností bude probíhat v prostorách určených správcem daně (finančním úřadem, územním pracovištěm).
 
Omezen bude i provoz pokladen. Konkrétní informace podá místně příslušný finanční úřad. Finanční správa doporučuje hradit daně bezhotovostně – přehled příslušných čísel účtů jednotlivých finančních úřadů.
 
Finanční správa ruší výjezdy pracovníků do obcí i původně ohlášené rozšířené úřední hodiny finančních úřadů, které byly plánovány na období 23. 3. – 1. 4. 2020. Tato omezení však budou veřejnosti kompenzována chystanými opatřeními Ministerstva financí.
 
Dočasně bude omezen i provoz pracovišť v tzv. „optimalizovaném režimu 2+2". Finanční správa proto začne jednat se starosty o možném umístění schránek finančních úřadů, do kterých budou moci poplatníci vhazovat v zalepených obálkách svá podání např. vyplněná daňová přiznání, která tímto budou platně podaná.
 
Finanční správa doporučuje ke komunikaci se správcem daně využívat dálkové formy komunikace.
 
Podrobnosti k provozu daného pracoviště a telefonní linku nalezne veřejnost na příslušné stránce finančního úřadu. Pro účely poskytování informací k aktuální situaci zřizuje Finanční správa infolinku 224 041 111, která bude v provozu v pracovních dnech.
 
Tato rozhodnutí jsou v souladu s opatřeními, která mají minimalizovat riziko přenosu nemoci mezi občany. „Snažíme se najít takový model, který v aktuální situaci umožní i nadále veřejnosti komunikovat se správcem daně," dodává generální ředitelka Finanční správy Tatjana Richterová.
 
V Praze dne 15. března 2020
 
Ing. Mgr. Zuzana Mašátová
Tisková mluvčí
Generální finanční ředitelství

 

Celkem se za Farní charitu Brandýs nad Labem - Stará Boleslav vybralo 93 237,- Kč, z toho kasa č. 12 (Lhota) 8 471,- Kč.

Moc děkujeme všem, kteří se na sbírce podíleli, těm kteří do kasičky přispěli!!!

 

V souvislosti s epidemií COVID -19 na doporučení SPL ČR od pondělí 16.3. omezuji provoz ordinace následovně:

1. všechna neakutní vyšetření se ruší - prevence, vstupní, pracovní, řidičáky, předoperační atd.

2.kontroly práce neschopných s pokračováním PN se ruší, kontroly po onemocněních atd se budou provádět jen ve velmi vážných případech.

3. Očkování se ruší

4. Čekárna bude uzamčena, bude otevírána pro jednotlivé příchozí, sestra bude pravidelně kontrolovat situaci a vpouštět po předchozí domluvě. Pokud potřebujete pouze léky, vhoďte požadavek do naší poštovní schránky VENKU na středisku

5. bude zkrácena ordinační doba pouze na hodiny akutní – tedy to, co máme jako "bez objednání"- z důvodu nutnosti snížení zátěže expozici viru.

6. pacienti s příznaky odpovídajícími COVID -19  se stále mají obracet na KHS a linku 112. NA COVID -19 NEEXISTUJE ŽÁDNÁ SPECIFICKÁ LÉČBA. POKUD NEMÁTE OPRAVDU TĚŽKÝ PRŮBĚH S NUTNOSTÍ INTENZIVNÍ PÉČE, STEJNĚ BUDETE NECHÁNI DOMA V IZOLACI.

7. Vzhledem k obtížím s telefonováním do ordinace, využívejte emailovou komunikaci v co největší možné míře.

Žádám pacienty aby zvážili, zda jejich obtíže jsou skutečně tolik vážné, že je návštěva ordinace v této situaci nutná

Od pondělí máme povinnost pracovat v OPP.... personál získal a má k dispozici !3 ks respirátoru!. Tedy na pondělí pro sestru a lékařku, na úterý pro jednu z nich....co bude dále nevím. Brýle a ochranné obleky nemám, přes opravdu nadlidské úsilí se mi je  sehnat nepodařilo, objednávku z  konce ledna nedodali na příkaz Vlády.

MUDr.Jitka Klemanová   Chrást  15.3.2020

http://www.ordinacechrast.cz/

 

Prověřte si otevření ordinace Vašeho PL lékaře i ostatních oddělení!!!!!

 

Stejně tak ordinace dětského lékaře!!!!

 

Než se vydáte na cestu!!!

 

Attachments:
FileFile size
Download this file (omezení  provozu MUDr. Klemanová.doc)omezení provozu MUDr. Klemanová.doc25 kB

Krajská hygienická stanice pro Středočeský kraj 

http://www.khsstc.cz/obsah/novy-koronavirus_576_1.html

Kontakty na pracovnice protiepidemických oddělení jednotlivých územních pracovišť (v pracovní době): http://khsstc.cz/obsah/kontakty_147_1.html

K dispozici jsou telefonní linky 771 137 070 (v pracovní dny 9:00-19:00, o víkendech 7:00-19:00) a 736 521 357 (v  pracovní dny 7:00-9:00).

E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Nový informační web MZ - https://koronavirus.mzcr.cz/

Aktuální informace Portál krizového řízení Středočeského kraje https://pkr.kr-stredocesky.cz/pkr/aktuality/aktualni-informace-ke-koronaviru-covid-1-95106/

 

nová telefonní linka: 1212

 

Dopravní kartu Lítačka, se kterou můžete již téměř rok cestovat pohodlně po Praze a Středočeském kraji, zařídíte nově i vašim potomkům pohodlně na pár kliknutí z domova a nebudete muset trávit čas ve frontách ve Škodově paláci.

 

Novinku, která rodičům a zákonným zástupcům ušetří spoustu času, zavádí správce a provozovatel regionálního dopravního systému PID Lítačka, Operátor ICT, a. s., i v návaznosti na podněty právě ze strany rodičů, kteří byli do současné doby nuceni dětem mladším 15 let zařizovat kartu Lítačka osobně v kontaktním centru ve Škodově paláci. Zařízení karty, její správa a nakupování kupónů pro děti tak je nově možné kompletně zařídit prostřednictvím e-shopu pid.litacka.cz.

 

„Zařízení Lítačky přes internet spouštíme ještě před začátkem nového školního roku, abychom rodičům co nejvíce ušetřili čas a starosti. Se zavedením této novinky tak bude možné kartu Lítačka kompletně spravovat prostřednictvím internetu,“ uvádí Michal Fišer, generální ředitel městské společnosti Operátor ICT, která má provoz a rozvoj dopravní karty Lítačka na starosti.     

Před zavedením této novinky se museli rodiče a zákonní zástupci dětí fyzicky dostavit na přepážky do Škodova paláce, aby ověřili věk a identitu dítěte. Tyto údaje jde tedy nově ověřit prostřednictvím e-shopu pid.litacka.cz, a to nahráním oskenovaného občanského průkazu žadatele nebo doplněním informací o zákonném zástupci dítěte (nahráním rodného listu dítěte). 

 

Jaké dokumenty jsou k zařízení Lítačky pro vaše dítě potřeba?

V případě, že chcete zařídit kartu Lítačka dítěti, které je starší než 13 let, ale zároveň mladší než 15, máte možnost doplnit údaje o zákonném zástupci nebo nahrát doklad totožnosti (občanský průkaz či cestovní pas) dítěte.

Pokud žádáte o kartu Lítačka pro dítě mladší než 13 let, musíte doplnit údaje o zákonném zástupci a nahrát potřebné dokumenty: občanský průkaz zákonného zástupce a rodný list dítěte. 

Všechny požadované dokumenty lze do e-shopu nahrát buď přímo ze souboru, nebo pomocí fotoaparátu (webkamery). 


S ohledem na nastalou situaci dojde od soboty 14. března k zavedení prázdninového provozu na všech linkách v systému Pražské integrované dopravy. Jízdní řády jsou shodné s omezením, které platilo během vánočních prázdnin. Platnost těchto jízdních řádů je do odvolání.

Attachments:
FileFile size
Download this file (14.linka 669.pdf)14.linka 669.pdf394 kB
Download this file (covid Info_PID_2020-06.pdf)covid Info_PID_2020-06.pdf463 kB

 

Praha 10. července 2019 – Od konce podzimu letošního roku dojde k postupnému úplnému ukončení platnosti karet Opencard, na které již nebude možné v rámci regionálního dopravního systému PID Lítačka v Praze a Středočeském kraji cestovat. Všichni cestující, kteří ještě mají na staré Opencard nahrané kupóny, si mohou kartu vyměnit již dnes za Lítačku, a to zdarma a pohodlně na pár kliknutí na e-shopu pid.litacka.cz.

 

Letošní rok bude v pražské hromadné dopravě a ve veřejné dopravě ve Středočeském kraji ve znamení definitivního konce dopravní karty Opencard. Od začátku léta bude každý měsíc postupně končit platnost asi 5000 kartám. Doporučujeme proto všem cestujícím, aby využili možnost vyměnit si propadající červenou kartu za Lítačku. Výměnu karty lze provést jednoduše a zdarma na stránkách pid.litacka.cz a novou kartu si mohou cestující nechat doručit až domů, a to bez jediné návštěvy klientského centra Lítačky ve Škodově paláci či kontaktních prodejních míst Dopravního podniku. 

 

Chceme cestujícím výměnu karet co nejvíce ulehčit, a proto doporučujeme výměnu provést prostřednictvím internetu, kde lze kartu vyměnit na pár kliknutí. Cestující tak nebudou muset čekat ve frontě ve Škodově paláci, kde se standardně výměna karet provádí,uvedl Michal Fišer, generální ředitel pražské městské společnosti Operátor ICT, která má správu a provoz dopravní karty Lítačka na starosti.

Cestující v hlavním městě a ve Středočeském kraji si kromě karty Lítačka mohou své dlouhodobé časové kupóny nahrát rovněž na bezkontaktní bankovní karty Visa a Mastercard či na In Kartu Českých drah. V blízké době navíc přibude možnost nahrát si dlouhodobé časové kupóny do mobilní aplikace PID Lítačka a při cestování po Praze a Středočeském kraji se tak prokazovat pouze prostřednictvím obrazovky mobilního telefonu.

Attachments:
FileFile size
Download this file (TZ - Vymena Opencard za Litacku.docx)TZ - Vymena Opencard za Litacku.docx52 kB

Kde nás najdete

Kde nás najdete (» mapa)
Boleslavská 47,277 14 Lhota (okres Praha - východ)
telefon: 326 971 008, fax: 326 971 008
email: obec.lhota@iex.cz

Úřední hodiny obecního úřadu a podatelny

Úterý 08.00-12.00  
Středa 08.00-11.00 14.00-18.00
Čtvrtek

17.00-19.00 starostka, místostarosta

Staré stránky obce Lhota

Zastupitelstvo

Starostka: Ing. Radka Kratochvílová
  mobil: 604 225 567
Místostarosta:

Ondřej Kolínský
mobil:
731 554 167

Členové zastupitelstva: Ing. Jiří Coufal
  Ing. Pavel Dvořák
  Ing. Ivana Kolínská
  Ondřej Kolínský
  Ing. Radka Kratochvílová
  Jitka Landová
  Pavel Stránský

Úřad

Účetní: Bc. Petra Plotnárková
Kronikář: Jan Krkavec

Výbory a komise při OÚ 

finanční výbor předseda: Ing. Jiří Coufal
kontrolní výbor předseda: Pavel Stránský