Kontakty na krizové linky

Attachments:
FileFile size
Download this file (KRIZOVÉ LINKY_aktual_19_03_2020.pdf)KRIZOVÉ LINKY_aktual_19_03_2020.pdf692 kB

Senioři nemusí pro důchody na poštu

Česká pošta pomůže v současné situaci kolem koronaviru seniorům, kterým pravidelně vyplácí důchod buď doručováním, nebo výdejem na pobočkách.

Důchody, které Česká pošta doručovala na adresu důchodce, budou i nadále doručovány beze změny.

Nově k nim od pondělí 23. března přibydou i důchody, které měla Česká pošta původně vyplácet na svých pobočkách v pondělí 23. března a 24. března. Jde o cca 75 tisíc plateb za každý výplatní den. Prakticky to znamená, že v příštím týdnu nemusí žádný důchodce pro svůj důchod na pošty, všechny důchody se pokusí Česká pošta doručit. Pokud by se stalo, že důchodce nebude doručovatelem zastižen, bude mu důchod uložen na ukládací poště. Senior si pak může zavolat na svoji poštu a domluvit si konkrétní datum, kdy mu pošťáci důchod doručí domů. Pokus o doručení bude učiněn i u důchodů, které si důchodci nevyzvedli dnes tj. 20. března 2020.

Česká pošta přijaté opatření bude průběžně vyhodnocovat, a pokud by bylo nutno přijmout další úpravy v systému výplaty důchodů, bude o tomto občany s předstihem informovat.

V příštím týdnu od středy, po distribuci důchodů, bude Česká pošta i standardním způsobem doručovat doporučené zásilky, tedy nebude doporučené zásilky ukládat automaticky na pobočkách.

Pobočky budou s platností od 23. března otevřeny do 9:00 pouze pro seniory.

Další změny v režimech doručování, případně v otevíracích hodinách poboček, bude Česká pošta řešit v návaznosti i na další opatření přijatá Vládou ČR, respektive v návaznosti na úpravu již přijatých opatření.  

Krajská hygienická stanice pro Středočeský kraj 

http://www.khsstc.cz/obsah/novy-koronavirus_576_1.html

Kontakty na pracovnice protiepidemických oddělení jednotlivých územních pracovišť (v pracovní době): http://khsstc.cz/obsah/kontakty_147_1.html

K dispozici jsou telefonní linky 771 137 070 (v pracovní dny 9:00-19:00, o víkendech 7:00-19:00) a 736 521 357 (v  pracovní dny 7:00-9:00).

E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Nový informační web MZ - https://koronavirus.mzcr.cz/

Aktuální informace Portál krizového řízení Středočeského kraje https://pkr.kr-stredocesky.cz/pkr/aktuality/aktualni-informace-ke-koronaviru-covid-1-95106/

 

nová telefonní linka: 1212

Zákaz vycházení bez zakrytí nosu a úst platí od zítra 19. 3. 2020 od 0:00 hodin.

Dále dochází k vyhrazení času nákupu potravin, drogerie, léků pro osoby starší 65 let, a to v době od 7:00 do 9:00 hodin, aktualizováno 20. 3. 2020.

 

Otevírací doba poboček České pošty je s účinností od čtvrtka 19. března 2020 zkrácena do 16.00, o víkendu zavřeno.

Děkujeme Vám všem, že veškerá opatření dodržujete!!!


S ohledem na nastalou situaci dojde od soboty 14. března k zavedení prázdninového provozu na všech linkách v systému Pražské integrované dopravy. Jízdní řády jsou shodné s omezením, které platilo během vánočních prázdnin. Platnost těchto jízdních řádů je do odvolání.

Attachments:
FileFile size
Download this file (14.linka 669.pdf)14.linka 669.pdf394 kB
Download this file (covid Info_PID_2020-06.pdf)covid Info_PID_2020-06.pdf463 kB

Obec Lhota nabízí pro seniory nad 70 let možnost využít služby závozu potravin, léků a dalších nezbytně nutných potřeb pro obstarání základních životních potřeb.

Pro využití této služby volejte starostku tel. 604 225 567.

 

Celkem se za Farní charitu Brandýs nad Labem - Stará Boleslav vybralo 93 237,- Kč, z toho kasa č. 12 (Lhota) 8 471,- Kč.

Moc děkujeme všem, kteří se na sbírce podíleli, těm kteří do kasičky přispěli!!!

 

Vláda ČR nařídila s účinností od pondělí 16. března do úterý 24. března 2020 omezit volný pohyb osob na celém území České republiky. Lidé tak mohou vycházet a vyjíždět pouze za prací či nezbytnými nákupy. Výjimkou je také vycházení za účelem péče o blízké nebo o děti. Povolené jsou i cesty k lékaři či na úřady.

Výjimka se vztahuje samozřejmě také na dobrovolnickou a duchovní činnost.

Lidem se důrazně doporučuje, aby při nákupech dodržovali odstup dvou metrů. Provozovatelům pak Vláda ČR ukládá, aby vyšetřili prostor, kde bude možné tento distanc dodržet.

Úplně zapovězeny nejsou ani procházky. Je ale nutné minimalizovat kontakt s ostatními lidmi (samozřejmě s výjimkou těch, se kterými človek žije ve společné domácnosti nebo dalších blízkých).

Úřadům vláda nařizuje omezit provoz pouze na dva dny v týdnu (pondělí a středa), a to jen na tři hodiny.

 

Originální znění naleznete zde

 

Finanční správa reaguje na aktuální situaci Tisková zpráva 15. března 2020
https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/media-a-verejnost/tiskove-zpravy/tz-2020/Financni_sprava_reaguje_na_aktualni_situaci-10454
Ing. Mgr. Zuzana Mašátová, tisková mluvčí, Generální finanční ředitelství
 
Od pondělí 16. 3. 2020 budou pracoviště Finanční správy přístupná pro veřejnost v rozsahu úředních hodin podatelen. Kontakt s veřejností bude probíhat v prostorách určených správcem daně (finančním úřadem, územním pracovištěm).
 
Omezen bude i provoz pokladen. Konkrétní informace podá místně příslušný finanční úřad. Finanční správa doporučuje hradit daně bezhotovostně – přehled příslušných čísel účtů jednotlivých finančních úřadů.
 
Finanční správa ruší výjezdy pracovníků do obcí i původně ohlášené rozšířené úřední hodiny finančních úřadů, které byly plánovány na období 23. 3. – 1. 4. 2020. Tato omezení však budou veřejnosti kompenzována chystanými opatřeními Ministerstva financí.
 
Dočasně bude omezen i provoz pracovišť v tzv. „optimalizovaném režimu 2+2". Finanční správa proto začne jednat se starosty o možném umístění schránek finančních úřadů, do kterých budou moci poplatníci vhazovat v zalepených obálkách svá podání např. vyplněná daňová přiznání, která tímto budou platně podaná.
 
Finanční správa doporučuje ke komunikaci se správcem daně využívat dálkové formy komunikace.
 
Podrobnosti k provozu daného pracoviště a telefonní linku nalezne veřejnost na příslušné stránce finančního úřadu. Pro účely poskytování informací k aktuální situaci zřizuje Finanční správa infolinku 224 041 111, která bude v provozu v pracovních dnech.
 
Tato rozhodnutí jsou v souladu s opatřeními, která mají minimalizovat riziko přenosu nemoci mezi občany. „Snažíme se najít takový model, který v aktuální situaci umožní i nadále veřejnosti komunikovat se správcem daně," dodává generální ředitelka Finanční správy Tatjana Richterová.
 
V Praze dne 15. března 2020
 
Ing. Mgr. Zuzana Mašátová
Tisková mluvčí
Generální finanční ředitelství

Výsledky voleb do EU 24. - 25. 5. 2019 v naší obci 

Attachments:
FileFile size
Download this file (VÝSLEDKY VOLEB EU.docx)VÝSLEDKY VOLEB EU.docx13 kB

Kde nás najdete

Kde nás najdete (» mapa)
Boleslavská 47,277 14 Lhota (okres Praha - východ)
telefon: 326 971 008, fax: 326 971 008
email: obec.lhota@iex.cz

Úřední hodiny obecního úřadu a podatelny

Úterý 08.00-12.00  
Středa 08.00-11.00 14.00-18.00
Čtvrtek

17.00-19.00 starostka, místostarosta

Staré stránky obce Lhota

Zastupitelstvo

Starostka: Ing. Radka Kratochvílová
  mobil: 604 225 567
Místostarosta:

Ondřej Kolínský
mobil:
731 554 167

Členové zastupitelstva: Ing. Jiří Coufal
  Ing. Pavel Dvořák
  Ing. Ivana Kolínská
  Ondřej Kolínský
  Ing. Radka Kratochvílová
  Jitka Landová
  Pavel Stránský

Úřad

Účetní: Bc. Petra Plotnárková
Kronikář: Jan Krkavec

Výbory a komise při OÚ 

finanční výbor předseda: Ing. Jiří Coufal
kontrolní výbor předseda: Pavel Stránský