Informace o změně způsobu oznamování plánovaných přerušení elektřiny
- Podrobnosti
- Zveřejněno 14. 4. 2021 12:06
- Napsal oú
- Zobrazeno: 1263
Od 1. 1. 2021 se již nevylepují papírová oznámení a přecházíme na elektronický způsob informování. Každý zákazník si může sjednat zasílání upozornění na plánované odstávky ke svému odběrnému místu e-mailem nebo SMS zdarma na www.cezdistribuce.cz/sluzba. Pro veřejnost jsou informace k dispozici také na stránkách www.cezdistribuce.cz/odstavky, a to vždy nejpozději 15 dnů před konáním odstávky.
Návštěvníkům webových stránek se budou následně formou banneru (trvale umístěného na stránkách obce) zobrazovat data o nejbližších plánovaných odstávkách elektřiny v katastru naší obce. Na tento banner se základními informacemi mohou návštěvníci kliknout a získat tak detailní výčet odstávkou dotčených odběrných míst s orientačním mapovým podkladem.
Pokud dojde z mimořádných důvodů ke zrušení plánované odstávky, i tato informace bude formou banneru neprodleně zveřejněna.