Soukromé hlídání dětí  v obci Nedomice

Attachments:
FileFile size
Download this file (hlídání dětí leták.jpg)hlídání dětí leták.jpg91 kB

 "Jsem moc ráda, že mě kluci mezi sebe přijali, protože mám pocit, že takto mohu být užitečná. Vzhledem k tomu, že jsem se již zúčastnila prvního zásahu a zanechalo to ve mě velmi silný dojem, měla jsem potřebu to hodit na papír. Napadlo mě, že by to mohlo zajímat i lidi z naší vesnice. Mohli by si tak představit, jak to u takového zásahu chodí.

Musím říct, že až na místě zásahu jsem pochopila, jakou práci kluci dělají. A to byl i cíl toho článku, co nejvěrněji to zprostředkovat." napsala Júlia Černohorská  (více v příloze)

Článek byl zveřejněn se souhlasem autora.

Attachments:
FileFile size
Download this file (Můj první zásah.docx)Můj první zásah.docx13 kB

Osvědčení o úspoře emisí za rok 2017

Attachments:
FileFile size
Download this file (osvědčení o úspoře emisí.pdf)osvědčení o úspoře emisí.pdf1722 kB

Řešení mimořádných situací v distribuční soustavě - MANUÁL PRO VEŘEJNOST

 

Urgentní - prosíme o potvrzení odběru SMS zpráv z obecního úřadu, bez Vaše souhlasu Vám nelze SMS z úřadu zasílat!!!!!! 

V těchto dnech Vám bude doručena informativní SMS ze služby SMS InfoKanál, SMSku nutné potvrdit zpětným odesláním textu:

 

IK OBECLHOTANL

 

aby Vám i nadále byly SMS zprávy zasílány. Pokud tak neučiníte, budete z evidence telefonních čísel vyřazeny, tento souhlas je nutný vzhledem k účinnosti Obecné nařízení na ochranu osobních údajů, neboli GDPR.

Více také:

http://www.lhotanadlabem.cz/index.php/obecni-urad/sms-infokanal

 

 

Vážení spoluobčané,

 

vzhledem k novele zákona č. 361/2001 Sb. o provozu na pozemních komunikacích, kdy s účinností od 1. července 2018 byla zrušena místní příslušnost pro provádění evidenčních úkonů v agendě řidičských průkazů (tzn. půjde žádat o řidičský průkaz na jakémkoliv úřadě Obce s rozšířenou působností, nikoli pouze na úřadě obce s rozšířenou působností, kam spadá občan dle svého bydliště), DOCHÁZÍ OD 1.7.2018 K TRVALÉMU UZAVŘENÍ PRACOVIŠTĚ ŘIDIČSKÝCH PRŮKAZŮ NA ADRESE BISKUPSKÁ 7, PRAHA 1.

 

Řidičské průkazy, o jejichž vydání bude na tomto pracovišti zažádáno v termínu 13 6. 2018 – 30. 6. 2018, budou následně k vyzvednutí na pracovišti MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Mariánské náměstí 28, Stará Boleslav.

 

V našem okolí půjde žádat o řidičské průkazy například na těchto úřadech Obcí s rozšířenou působností:

 

MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Mariánské náměstí 28, Stará Boleslav

 

Magistrát Hlavního města Prahy, Business Centre Vyšehrad, Na Pankráci 1685/17, Praha 4

 

MěÚ Neratovice, náměstí Republiky 400, Neratovice

 

MěÚ Kralupy nad Vltavou, Palackého náměstí 1, Kralupy nad Vltavou

 

MěÚ Český Brod, náměstí Arnošta z Pardubic 56, Český Brod

 

MěÚ Říčany, Komenského náměstí 1619/2, Říčany

 

MěÚ Mělník, náměstí Míru 1, Mělník

 

Nabídka zaměstnání - AVE pojď k nám mezi odpadáře

Attachments:
FileFile size
Download this file (Pojď k nám mezi odpadáře_AVE4-2018.docx)Pojď k nám mezi odpadáře_AVE4-2018.docx190 kB

 

kyticka-strednipolabimala

Ohlédnutí za třetím setkáním pracovních skupin k projektu Komunitně plánujeme na Brandýsku



Ohlédnutí za druhým setkáním pracovních skupin k projektu Komunitně plánujeme na Brandýsku.

 

Každý z nás se v průběhu života může dostat do těžké situace a potřebuje pomoc. Důvody jsou různé – zestárneme, jsme nemocní, prožíváme rodinnou krizi či něco úplně jiného. I proto na Brandýsku připravujeme tzv. komunitní plán, který bude nabízet potřebnou pomoc. Aby tento plán odpovídal skutečným potřebám, organizujeme mimo jiné otevřená setkání pracovních skupin. Druhé setkání proběhlo 13. února 2018 v zasedací místnosti MAS – Střední Polabí, z. s. Opět nás potěšila vysoká účast. Diskutovat dorazili představitelé obcí a měst z Brandýska, pracovníci ze sociálního odboru, poskytovatelé sociálních služeb, zástupci z řad veřejnosti, ale i samotní uživatelé sociálních služeb. Podněty a nápady, které na setkání zazněly, slouží právě jako podklad pro vznikající komunitní plán.

 

Attachments:
FileFile size
Download this file (ohlédnutí z a 3. setkáním.pdf)ohlédnutí z a 3. setkáním.pdf142 kB
Download this file (Publikace_13.2.2018.docx)Publikace_13.2.2018.docx150 kB

Poděkování patří Vám, kterým okolí bydliště není lhostejné  
I letos jste nás přesvědčili, že Ukliďme svět, ukliďme Česko má v naší zemi obrovský potenciál, zájem neustále roste a i díky jednotlivým organizátorům, se daří šířit povědomí o odpadové problematice ke konkrétním lidem. A právě od sebe musí člověk začít, aby mohl očekávat změnu. Čím více lidí uklízí, tím větší je šance, že se těch odpadů v přírodě bude objevovat stále méně a méně. A na mnoha místech (podle Vašich reportů) už to tak opravdu je! O odpadech se i díky naší společné akci více baví na školách, ve vládě, v konkrétních výrobních procesech firem, dokonce vznikají i nové nápady na upcyklaci a recyklaci odpadů. Máme ohromnou radost, doufáme, že ji máte s námi. A ať už Váš popud k organizaci úklidu byl jakýkoliv, věříme, že jste si akci užili a akce naplnila Vaše očekávání.


Kde nás najdete

Kde nás najdete (» mapa)
Boleslavská 47,277 14 Lhota (okres Praha - východ)
telefon: 326 971 008, fax: 326 971 008
email: obec.lhota@iex.cz

Úřední hodiny obecního úřadu a podatelny

Úterý 08.00-12.00  
Středa 08.00-11.00 14.00-18.00
Čtvrtek

17.00-19.00 starostka, místostarosta

Staré stránky obce Lhota

Zastupitelstvo

Starostka: Ing. Radka Kratochvílová
  mobil: 604 225 567
Místostarosta: Ondřej Kolínský
Členové zastupitelstva: Ing. Jiří Coufal
  Ing. Pavel Dvořák
  Ing. Ivana Kolínská
  Ondřej Kolínský
  Ing. Radka Kratochvílová
  Jitka Landová
  Pavel Stránský

Úřad

Účetní: Bc. Petra Plotnárková
Kronikář: Jan Krkavec

Výbory a komise při OÚ 

finanční výbor předseda: Ing. Jiří Coufal
kontrolní výbor předseda: Pavel Stránský